بخوانید، بدانید، بخرید

بهترین نوع خرید مخصوصا در خرید اقلام تخصصی خرید آگاهانه است چرا که این اقلام خریداری شده باید منطبق بر نیاز باشد. خرید نهاده های کشاورزی هم دقیقا از این قانون تبعیت می کنند، اگر شما از نیاز کشت خود اطلاعات دقیقی داشته باشید و با خصوصیات نهاده ها هم آشنا باشید، می توانید بهترین خرید را انجام دهید.

ولی واقعیتی که ما با آن مواجه هستیم این است که معمولا کشاورزان اطلاعات چندانی در خصوص تشخیص دقیق نیاز خود ندارند، از طرفی هم با توجه به قابلیت های منحصر بفرد هر کود یا سم در بعضی از موارد حتی فروشنده یا کارشناس شرکت تولید یا توزیع کنند هم اطلاعات دقیقی از نهاده های خود ندارند. این عوامل باعث می شود چه در مرحله انتخاب و خرید نهاده و چه در مرحله استفاده اصل تشخیص دقیق، انتخاب درست و استفاده درست رعایت نشود و کشاورز آنچنان باید و شاید از خرید خود راضی نباشد چرا که نیاز خود را بصورت اصولی با این خرید نمی تواند برطرف کند.

راهکار کشاورزیار برای رفع این مشکل

ما در کشاورزیار سعی کرده ایم یک فروشگاه آنلاین، صرف فروش نهاده های کشاورزی نباشیم بلکه چه در زمان معرفی کالا، چه در زمان خرید و حتی در زمان استفاده از این محصولات بصورت مستمر در کنار شما باشیم. با توجه به این هدف مهم نحوه فروش در فروشگاه کشاورزیار تفاوت عمده ای با تمامی فروشگاه های آنلاین کشاورزی دارد، شما در تمامی مراحل خرید می توانید با استفاده از گزینه مشاوره خرید که همیشه در گوشه سمت چپ پایین در دسترس است می توانید از خدمات مشاوره ای رایگان ما استفاده کنید.

کاتالوگ های تخصصی

چنانچه مستحضرید عمده محصولات موجود در فروشگاه آنلاین کشاورزیار وارداتی است اما این وارداتی بودن دلیل بر نداشتن یک کاتالوگ مصرف که مختص شرایط اقلیمی و زیر ساختی مختص ایران است نشده است. تیم پشتیبانی فنی مجموعه کشاورزیار زیر نظر مستقیم دکتر جلال علیون در طول حدودا دو دهه فعالیت کشاورزی سعی داشته اند یک کاتالوگ مفید و کاربردی برای تمامی محصولات و پکیج های تخصصی خود تنظیم کنند تا مصرف کنندگان عزیز در هر سطح بتوانند از این کاتالوگ ها استفاده کنند. در تنظیم این کاتالوگ سعی شده که بیشتر یک کاتالوگ کاربردی با توضیحات جامع در خصوص نحوه استفاده در کشتهای مختلف و شرایط مختلف را پوشش دهد.

ارائه نسخه تخصصی در زمان خرید

یکی دیگر از تفاوتهای اساسی فروشگاه کشاورزیار با سایر فروشگاه ها ارائه نسخه تخصصی استفاده است. هدف اصلی کشاورزیار در فروش نهاده ها نه تنها یک فروش ساده بلکه پوشش 100٪ نیاز شما از این خرید است در همین راستا شما در زمان خرید نسخه تخصصی استفاده از این محصول یا پکیج را که برای کشت شما همگام سازی شده است را از طرف کشاورزیار بصورت رایگان دریافت خواهید کرد.

پیگیری نتایج استفاده

واحد پشتیبانی فروشگاه آنلاین کشاورزیار در صورت ابراز تمایل شما بعد از مدت زمان مشخص استفاده که در نسخه تخصصی شما درج شده است، نتایج استفاده از این محصول یا محصولات را از شما پیگیری خواهد کرد تا با بررسی این نتایج میزان تاثیر محصولات خریداری شده را بررسی و احتیاجات آتی شما را نیز اعلام کند. دقت داشته باشید که تمامی این خدمات بصورت رایگان در اختیار خریداران عزیز از فروشگاه آنلاین کشاورزیار قرار خواهد گرفت.