پرسش های متداول

تعدادی از پرسش های متداول مشتریان در زیر آمده است، در صورتی که پاسخ سوال خود را پیدا نکردید، سوال تان را با ما مطرح کنید.

ثبت نام و حساب کاربری

ثبت نام در سایت بسیار ساده است. برای این کار از قسمت بالای سایت، روی ثبت نام کلیک کرده و در صفحه باز شده، حساب کاربری خود را ایجاد نمایید یا حتی می توانید با اضافه کردن محصول به سبد خرید، مراحل خرید را پی بگیرید، در طی فرآیند خرید هم می توانید ثبت نام نمایید.

برای ورود به این بخش، از قسمت بالای سایت، روی دکمه ورود/ثبت نام کلیک کرده و در صفحه باز شده، نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کرده تا به حساب کاربری خود وارد شوید. هم چنین در طی فرآیند خرید نیز فرم ورود در محل مناسب پیش روی شما باز خواهد شد و می توانید وارد حساب کاربری خود شوید.

برای این کار باید با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود شوید. سپس می توانید اطلاعات حساب کاربری خود را ویرایش کنید.

با ورود به حساب کاربری خود و کلیک روی گزینه «سفارش ها» می توانید از وضعیت آنها مطلع شوید.

تعویض یا برگشت سفارش

بله در صورت عدم رضایت از خرید می توانید نسبت به برگشت محصول خریداری شده اقدام کنید.

هنگامی که محصولی بازپس فرستاده ‏شود، پس از کارشناسی و تأیید واحد خدمات پس از فروش، هماهنگی لازم برای استرداد مبلغ سفارش با مشتری به عمل آمده و بلافاصله مبلغ سفارش به حساب مشتری مسترد خواهد شد.

اگر موقع تحویل، متوجه شوید که اشکال در بسته بندی محصول است، از تحویل گرفتن آن خودداری کرده و موضوع را بلافاصله به واحد فروش اطلاع دهید. در صورتی که پس از تحویل گرفتن و باز نمودن بسته بندی، متوجه اشکال شدید، تا 2 روز کاری نسبت به عودت کالا به واحد فروش و اعلام تلفنی اقدام کنید.

محصولاتی که ما در فروشگاه عرضه می کنیم دو نوع گارانتی دارند. گارانتی اول، گارانتی خود محصول است که توسط کارخانه سازنده روی آن درج شده است. گارانتی دوم، گارانتی فروش خود ما است که به شما امکان تست محصول و ارجاع دادن آن در صورت عدم رضایت را می دهد.

نمی توانید پاسخی پیدا کنید؟ سوال تان را از ما بپرسید